Politică transport și retururi

Livrări

Livram produsele noastre in urmatoarele feluri :

  • Pentru Bucuresti – Ilfov : prin flota proprie, iar costul va fi comunicat in momentul plasari comenzi
  • Pentru comenzile pe Teritoriul Romaniei – prin Casa de Expeditie, astfel ne asiguram ca produsele ajung la dumnevoastra exact asa cum am fost incarcate de catre noi
  • Pentru comenzile pe teritoriul UE  – prin Casa de Expeditie, astfel ne asiguram ca produsele ajung la dumnevoastra exact asa cum am fost incarcate de catre noi
  • Pentru comenzile de produse de mici dimensiuni – se trimit prin curierul Fan Curier cu emitere de AWB .
  • Puteti opta pentru ridicare personala sau in regie proprie, insa nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventualele deteriorari.

Taxe Transport

  • Costul pentru fiecare livrare va fi comunicat clar si explicit in momentul plasari comenzi sau imediat dupa aceasta, costul acesteia va fi perceput in prealabil.

Noi, Patutul lui Eric Srl, dorim sa ne asiguram ca produsele realizate cu atentie ajung la dumnevoastra in cele mai bune conditii si nu sunt deteriorate din cauza sau pe perioada transportului.

Dumnevoastra, ca si client puteti opta sa va ridicati personal produsul, insa nu suntem responsabili de deteriorarea acestuia pe perioada transportului.

Timp livrare

Prioritatea noastră este să știți când ajunge produsul la dumneavoastră, așa că vă vom anunța dacă există întârzieri de livrare. Înainte de comandă, verificați termenul de livrare.

Chiar dacă produsele sunt pe stoc, avem termen de livrare de la 1 la 2 săptămâni, în funcție de produs, insa orice intarziere sau termen de livrare prelungit va va fi comunicat in momentul plasari comenzi sau imediat dupa plasarea acesteia. 

Program de lucru : Luni- Vineri, 08:00 – 16:30.

Vă rugăm să vă asigurați că introduceți corect adresa de livrare.

Coletul nu a ajuns sau a întârziat

Știm cât de frustrant poate fi ca livrarea să nu meargă conform așteptărilor și vă vom sta la dispoziție până când coletul ajunge la dumneavoastră.

Vă rugăm să aveți în vedere că odată intrat în posesia coletului, curierul vă va anunța despre livrare și veți putea urmări progresul lui pe site-ul FAN COURIER.

Având în vedere prețul produselor, coletul se livrează cu confirmare de primire.

Starea coletului

Vă rugăm să verificați că bunurile sunt intacte îndată ce ați primit coletul. Dacă observați defecte vizibile, vă rugăm să ne contactați în maxim 48 de ore și să verificați condițiile de garanție de pe genuin.shop.

Retururi

Acceptăm retururi ale produselor standard,  care nu au fost personalizate, nu au fost deschise și folosite în maximul 14 zile de la livrare.

Toate retururile trebuie făcute în maxim 14 zile. Costurile de retur sunt suportate de client.

Înainte de comandă, verificați toate informatiile despre produs.

Majoritatea produselor noastre sunt create special pentru fiecare client si sunt tratate ca si produse personalizate, care nu se pot returna. Dacă acestea nu indeplinesc standardele de calitate așteptate, ele pot fi remediate sau înlocuite.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 10-30 de zile de la acceptarea returului.